söndag 24 mars 2013

Den här veckan: Awesome!


Så, då var det söndag. Den här veckan har varit riktigt bra. Jag har gjort en massa saker som har behövt göras och saker jag har velat göra. Veckan började fint med en Tacoskväll med film, med tjejen jag träffar just nu, vilket var sjukt awesome. Dagen efter så åkte vi till henne på kvällen, då vi lagade hamburgare med Jordnötssmör, ost och bacon, Det var något jag aldrig smakat förr, men det var riktigt najjs. Vi avslutade kvällen med att bara ligga och kolla film. Dagen efter så kände jag för att söka lite jobb. Jag sökte den dagen cirka 30 jobb, och fick svar samma dag. Men jag kände att det inte var ett jobb för mig, då man var tvungen att göra en egen investering på 975 kronor för att börja jobba där, vilket jag skulle kunnat göra, om jag hade de pengarna. Dagen efter däremot, så hörde ett intressant jobb av sig. Det är ett butikssäljarjobb i Malmö, som jag ska på intervju för imorgon.

På fredagen så såg jag fotbollen på tv och drog sen ut en kort runda på puben med några polare. Det var en bra kväll, som en fredag ska se ut. Min polare var så full, så att han ramlade av sin stol och la sig på golvet inne på puben. Sådana trevliga saker som påminner man om att man fortfarande är ung. Tack för en trevlig kväll pojkar!. Igår så satt vi bara hemma hos en av mina polare och spelade  Heroes of might and magic 3 och drack öl. Mycket trevligt det med. Det är ett spel som tar ett tag, och det är ett perfekt sällskap spel när man tänker på det. Det är turbaserat, vilket gör att man verkligen kan sitta och chilla med en öl, snacka och spela i sin egen takt.

Idag så tänkte jag nog bara sitta inne och mysa i min lilla 1:a. Jag tänkte ta mig en liten nostalgitripp och åter igen installera Rome: Total war och bli "The emperor", haha. Senare ikväll så ska jag kolla upp vart i Malmö jag ska imorgon och försöka lägga mig i tid. Ha en riktigt bra fortsatt dag. Fred ut!

Dagens låt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar